Start

W dniach 3-4.11.2022r. klasy 8a, 8d i 6e pojechały na wycieczkę do Torunia. Pobyt zaczęliśmy od zwiedzania Starego Miasta. Tego dnia mieliśmy okazję zwiedzić również „Dom Mikołaja Kopernika” oraz „Żywe Muzeum Piernika”, gdzie własnoręcznie wykonaliśmy swoje pierniki.
Następnie zakwaterowaliśmy się w hotelu „Gromada”, a wieczorem wyruszyliśmy na spacer pod gwiazdami.
W drugim dniu obejrzeliśmy seans w Planetarium i wyruszyliśmy w drogę do Golubia-Dobrzynia na Zamek Krzyżacki. Widok zamku nas oczarował, ta gotycko-renesansowa rezydencja ma ciekawą historię i skrywa wiele tajemnic.
Zwiedzanie zamku było  ostatnim punktem programu naszej wycieczki. Ten wyjazd był ciekawy i pełen wrażeń. Na pewno na długo pozostanie w naszej pamięci.
Dziękujemy naszym Paniom: E. Gładosz, W. Grzegorczyk, M. Klepce i A. Lipińskiej za organizację wycieczki.

Klasa: 8a, 8d, 6e.

E-DZIENNIK

REALIZUJEMY PROGRAMY

Projekt Erasmus+
„Już dziś zaplanuj swój sukces”
Program Centrum Mistrzostwa Informatycznego

Szkoła Promująca Zdrowie
Krajowy Certyfikat
Szkoła Odkrywców Talentów
Tytuł Ministerstwa Edukacji Narodowej.