Tolerancja, szacunek, akceptacja, empatia, przyjaźń - to tylko kilka słów, które mogą opisać pozytywne postawy pojawiające się w utworach plebiscytu ,,Piosenki Pozytywnej” zorganizowanego w ramach realizacji szkolnego projektu edukacyjno - wychowawczego ,,Zrozumieć Autyzm’’. Przez cały kwiecień uczniowie naszej szkoły mogli umieszczać swoje ,,pozytywne’’ nagrania indywidualne bądź grupowe w zakładce plebiscytu na platformie Classroom. W maju odbyło się głosowanie społeczności szkolnej na najlepsze wykonanie utworu.
W wyniku głosowania przez poszczególne klasy oraz oceny jury plebiscyt został rozstrzygnięty. Najlepsi wykonawcy zostali nagrodzeni, a każdy z uczestników dostał pamiątkowy dyplom.
Wszystkim uczestnikom plebiscytu serdecznie gratulujemy ambicji w rozwijaniu swojego talentu i zainteresowań wokalnych, pomysłowości w tworzeniu autorskich tekstów oraz odwagi. Jednocześnie życzymy dalszych sukcesów oraz motywacji do podejmowania kolejnych wyzwań.
Klasy 0-3
Zespoły
- I miejsce ex aequo - klasa 1c, grupa 0d
- II miejsce - klasa 2d
- III miejsce - grupa 0c
Solo
- I miejsce ex aequo - Hanna Kukuszka kl. 1d, Hanna Kubuśka gr. 0e
- II miejsce - Leon Steć kl. 2d
- III miejsce - Julia Piłka gr. 0e
Klasy 4-6
Zespoły
- I miejsce - „Three Friends” Julia Kotuła, Nikodem Grzywanowski oraz Filip Pietrzak kl. 4d
- II miejsce - Mikołaj Mróz kl. 5b i Antoni Mróz kl. 2d
- III miejsce - klasa 4a
Solo
- I miejsce - Jan Jurczykowski kl. 4c
- II miejsce - Filip Pietrzak kl. 4d
- III miejsce - Antoni Sternik kl. 4a
Klasy 7-8
Zespoły
- Laureaci - Szymon Łukasik i Wiktor Bondos kl. 7b
Solo
- I miejsce - Oliwier Kostyła kl.7b
- II miejsce - Aleksandra Trąbka kl. 7a
- III miejsce - Zuzanna Chlebik kl.7b
Dziękujemy serdecznie Radzie Rodziców, p. Andrzejowi Roczonowi oraz Klubowi Motocyklowemu PATRIA za ufundowanie nagród.
Opr. Małgorzata Kościarz, Bożena Kozyra, Magda Roczon