Jadłospis na okres od 18 – 22 lutego 2019r.

poniedziałek: 18.02.2019r.

śniadanie: chleb zwykły z masłem, szynką, jajkiem na twardo, szczypiorem, herbata

II śniadanie: warzywa

obiad: zupa z soczewicy, ryż z owocami ze śmietaną, kompot

podwieczorek: bułka pszenna z margaryną, dżemem, mleko


wtorek: 19.02.2019r.

śniadanie: płatki śniadaniowe wielozbożowe na mleku, chleb z ziarnami z margaryną, pomidorem 

II śniadanie: owoce

obiad: rosół z makaronem, potrawka z kurczaka, ziemniaki, surówka z ogórka kiszonego z marchewką, kompot

podwieczorek: bułka pszenna z masłem, serkiem waniliowym, suszone owoce, herbata


środa: 20.02.2019r.

śniadanie: chleb żytni z margaryną, serkiem kanapkowym twarogowym, rzodkiewką, kawa zbożowa z mlekiem

II śniadanie: owoce

obiad: zupa wiejska, kiełbaski rumuńskie, ziemniaki, surówka wielowarzywna z jogurtem, woda z cytryną

podwieczorek: kisiel z owocami, herbatniki


czwartek: 21.02.2019r.

śniadanie: płatki owsiane z jabłkiem na mleku, bułka pszenna z margaryną

II śniadanie: owoce

obiad: krupnik ryżowy, łazanki z kapustą kiszoną i mięsem, kompot

podwieczorek: koktajl jogurtowo-owocowy, rogal z masłem


piątek: 22.02.2019r.

śniadanie: bułka grahamka z masłem, pastą rybną z warzywami, herbata

II śniadanie: warzywa

obiad: barszcz ukraiński z fasolą, leniwe z masłem i bułką tartą, owoc, woda z cytryną

podwieczorek: chałka z masłem, owoce, kakao